poniedziałek, 16 stycznia 2017

Prezent na Dzień Babci i Dziadka - Zatrzymaj czas na zdjęciach

Moim numerem jeden wśród prezentów dla Babci i Dziadka są zdjęcia wnuków. My wprawdzie wykorzystaliśmy ten pomysł przy okazji Świąt Bożego Narodzenia, ale jeśli w ostatnim czasie nie zbombardowałaś swoich rodziców czy teściów fotografiami maluchów, to najwyższy czas to zrobić. Dzień Babci i Dziadka to do tego doskonała okazja. Mam dla Ciebie dwie propozycje - fotoksiążkę i ręcznie dekorowany album.

Przyznam szczerze, że wybór firmy produkującej fotoksiążki może przyprawić o zawrót głowy. Ostatecznie zdecydowałam się na colorland.pl. Nie ukrywam, że poza doskonałymi opiniami, również cena była zachęcająca. Szczególnie, że potrzebowałam zamówić aż pięć fotoksiążek - dwie dla dziadków i trzy dla moich przyjaciółek. Trafiłam wtedy na fajną pakietową promocję, której niestety teraz już nie ma, ale nadal ceny są obniżone w stosunku do wyjściowych. Za fotoksiążkę liczącą 40 stron w formacie A4 (wersja pionowa) zapłacisz aktualnie 44 zł (plus opłata za przesyłkę). W standardzie otrzymasz błyszczący wydruk oraz twardą okładkę z błyszczącym laminatem. Wprawdzie tradycyjnie wywoływane zdjęcia wolę w wersji matowej, ale w przypadku fotoksiążki efekt nabłyszczenia wygląda świetnie.

Zaprojektowanie fotoksiążki na stronie colorland.pl jest banalnie proste. Wystarczy, że wybierzesz szablon i dopasujesz swoje fotografie. Możesz również modyfikować wygląd poszczególnych stron, a także dodawać efekty graficzne lub personalizowane napisy. Muszę przyznać, że efekt końcowy przewyższył moje oczekiwania. Fotoksiążki zostały wykonane z największą starannością, a dodatkowo przyjechały do mnie bezpiecznie opakowane. To jeden z tych prezentów, które daje się z największą przyjemnością i z zachwytem patrzy na reakcję obdarowanego.






Jeśli natomiast chcesz podarować zdjęcia w klasycznej formie, to zafunduj im oryginalną oprawę. Możesz na przykład wkleić je do ręcznie zdobionego albumu. Ja zdecydowałam się album z drewnianą okładką i zdobienie techniką decoupage, ale tym razem w bardzo naturalnym wydaniu. Tym razem zdecydowałam się na folkowy wzór bez malowania okładek farbą. Jedynie wykończyłam całość bezbarwnym, błyszczącym lakierem. Zawartość albumu stanowią karty z papieru o wysokiej gramaturze w lekko kremowym kolorze, na które wkleiłam zdjęcia za pomocą taśmy dwustronnie klejącej. Mój album jest prosty, bez ozdobników, napisów itp. Ale Ty możesz wykonać go jak tylko zechcesz. W tym przypadku świetnie sprawdzą się dodatki do scrapbookingu czy cytaty wydrukowane na ozdobnym papierze. Tutaj ogranicza Cię jedynie Twoja wyobraźnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz