sobota, 18 marca 2017

Share Week 2017, czyli Szefowa poleca

Trzy? Serio? To jest przecież niewykonalne! A tyle dokładnie blogów można zgłosić do Share Week 2017. To już szósta edycja tego projektu, ale pierwsza, w której swoje propozycje dorzuci też Szefowa Podwórka. Czuję ciążącą na mnie odpowiedzialność, żeby zaproponować Ci trzy blogi, które według mnie wyróżniają się na scenie polskiej blogosfery i warto je odwiedzać. 

W pierwotnych założeniach Szefowa Podwórka miała być blogiem parentingowym, podrzucającym Ci pomysły na ciekawe spędzanie czasu z dzieckiem, kreatywne zabawki czy polecającym miejsca, które warto odwiedzić z maluchem. Jednak ostatnio Szefowa dojrzała i zamierza zająć się także tematami związanymi z rozwojem zawodowym. Jak już pochwaliłam się na jednej z grup, mam ambitny plan w końcu zająć się swoim biznesem i zacząć robić to, co w 100% mnie kręci. Dlatego w zestawieniu blogów, które chcę Ci polecić znajdziesz tylko jeden z kategorii parentingowych. A skoro tylko jeden parentingowy, to niech każdy będzie z innej parafii.

I takim oto sposobem powstała lista TOP 3 Szefowej Podwórka, która zostanie zgłoszona do Share Week 2017. 

1. Save The Magic Moments



Wiesz jakie miałam pierwsze skojarzenia po wejściu na bloga Save The Magic Moments? Poczułam się jak na puchatej chmurce. Chmurce pełnej lekkości, kobiecości i niezwykłego ciepła. Magda, autorka bloga, ma niesamowicie lekkie pióro. Po słowach, które pisze, biegnie się wzrokiem niczym po miękkiej, piaszczystej plaży. Save The Magic Moments to blog parentingowo-lifestylowy, w którym znajdziesz kobiecą siłę czerpaną z kochania i bycia kochaną. To miejsce, w którym nie poczujesz, że ktoś Ci narzuca swoje zdanie. Lubię Magdę za to, że w jej wpisach nie ma "mądrowania się", jest zaproszenie "spróbuj, przekonaj się, może Tobie też się spodoba". Polecam Ci gorąco!

2. Socjopatka.pl



Jestem przekonana, że Dagmara, autorka bloga Socjopatka.pl, ma jakieś ukryte moce albo odkryła przepis na wydłużenie doby o co najmniej kilka godzin. W dodatku ta kobieta to istny wulkan energii i pomysłów. Socjolożka, społeczniczka, która aktualnie rozwija własny biznes. Jest dla mnie niesamowitą inspiracją. Czerpie z życia pełnymi garściami i w dodatku swoją wiedzą chce dzielić się z innymi. Uwielbiam ją za jeszcze jedno - tak jak ja jest psiarą, a jej Psikuska w jakimś stopniu przypomina mi naszego Idefixa.

3. Komary Rypią


Powieje nepotyzmem, ponieważ blog numer trzy w moim zestawieniu pisany jest przez mojego osobistego Pana Męża. Ale jeśli lubisz humor z odrobiną absurdu, to na Komarach odnajdziesz się idealnie. Powiem Ci szczerze, że nie wiem w jaki sposób Marcin potrafi z najbardziej banalnej historii stworzyć opowieść na miarę filmu Armageddon, ale potrafi. Jego historie z czasów młodości urastają do rangi rewolucji francuskiej. Zatem jeśli szukasz niebanalnego humoru, sporej dawki autoironii i językowej przewrotności - Komary Rypią, to miejscówka doskonała. Ma tylko jeden minus, Pana Męża ciężko zmusić do zachowania regularności w pisaniu.

Zapraszam Cię serdecznie od odwiedzenia blogów z tego wpisu. Są niesamowicie odmienne w swoich tematykach, ale dzięki temu dostarczą Ci całej gamy emocji - wzruszeń, uśmiechu (a czasami śmiechu do łez), zadumy nad życiem i refleksji nad samym sobą. Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz