wtorek, 7 marca 2017

Wyzwanie fotograficzne z Balancy.me - podsumowanie

Wiesz czemu lubię blogowanie? To dla mnie nie tylko okazja do podzielenia się swoimi przemyśleniami i pomysłami, ale także możliwość podjęcia nowych dla mnie działań i wyzwań. W lutym skusiłam się, poza akcją charytatywną "Klasyka dla Smyka", na udział w wyzwaniu fotograficznym organizowanym przez Niebałagankę pod szyldem jej biznesu Balancy.me. Czas zatem na małe podsumowanie.

Cała akcja rozegrała się na Instagramie. Ania przygotowała listę z tematem na każdy dzień lutego. Początkowo wydawało mi się, że to będzie bułka z masłem. W końcu nigdy nie miałam problemu z opublikowaniem zdjęcia na Insta przynajmniej raz dziennie. Jednak, gdy w grę weszła konkretna tematyka, nagle okazało się, że danego dnia nie jestem w stanie zrobić zdjęcia, które by jej odpowiadało. Szczęśliwie zasady wyzwania były dość elastyczne, więc mogłam odrobić zadanie po dniu czy dwóch. W pewnym momencie miałam już ochotę zrezygnować, ale stwierdziłam, że trzeba być konsekwentną i dokończyć to, co się zaczęło. 

I tym sposobem dziś mogę podsumować luty według tematów zaproponowanych przez Niebałagankę. 


W moim podsumowaniu zobaczysz zdjęcia w kolejności ich publikacji na moim instagramowym profilu. Jak już wspominałam, nie dałam rady wrzucać ich w takiej kolejności jak na zaproponowanej liście, ale koniec końców udało mi się zamknąć wyzwanie z liczbą 28 zdjęć. Jestem z siebie dumna, bo to pewien krok do trwania w konsekwencji i realizowania celu do końca.









Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)


Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)



Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)


Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)


Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Post udostępniony przez Szefowa Podwórka (@szefowa_podworka)

Jeśli spodobały Ci się moje zdjęcia, zapraszam na mój profil na Instagramie: www.instagram.com/szefowa_podworka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz