niedziela, 11 czerwca 2017

Kochać... jak to łatwo powiedzieć

Mój mąż jest czasami wkurzający. A to po sobie nie posprząta, a to zapomni zrobić czegoś, o co go prosiłam. Ale jedno muszę przyznać - jest wspaniałym Tatą. Ma z Hanią i Matyldą świetny kontakt. Spędza z nimi dużo czasu, wie co lubią najbardziej i robi coś, czego ja nigdy nie będę umiała zrobić - uczy je grać w szachy. Dlatego na Dzień Ojca chcemy mu z dziewczynkami dać coś wyjątkowego.

Pierwsze prezenty z tej okazji Marcin ma już za sobą. W zeszły wtorek w przedszkolu mieliśmy rodzinny piknik, podczas którego świętowaliśmy Dzień Matki, Dzień Dziecka i Dzień Ojca. Tak kompleksowo, ale według mnie to całkiem niezłe rozwiązanie, bo data ogłaszana jest dużo wcześniej, więc można wziąć tego dnia wolne lub załatwić sobie wcześniejsze wyjście z pracy. Oczywiście dzieciaki wręczały nam wtedy własnoręcznie przygotowane prezenty. I tak oto ja zostałam posiadaczką pięknej bransoletki i kuli musującej do kąpieli, a Marcin zawieszki na drzwi "Chwila ciszy dla Taty". 

Ale to nie koniec prezentów. W tym roku prezent dla Taty ma być wyjątkowy i być pamiątką na długie lata. W końcu nie ma z nami lekko. Jest sam przeciwko trójce dziewczyn i musi ten słodki ciężar udźwignąć. A wyobraźcie sobie co to będzie za dziesięć lat, gdy Hania i Matylda wejdą w okres nastoletni. Zaczynam mu nawet współczuć, gdy o tym pomyślę. Czeka go życie pełne wyzwań. 



Od jakiegoś czasu moim numerem 1 wśród pomysłów na prezenty są zdjęcia. W różnej postaci, głównie w albumach, w formie kalendarzy i fotoksiążek. Najbardziej podobają mi się te ostatnie. W Święta Bożego Narodzenia obdarowałam nimi naszych rodziców i moje przyjaciółki. Fajnie było popatrzeć na twarze oglądających. I dlatego na tegoroczny Dzień Ojca również zaplanowałam fotoksiążkę. Tym razem miałam okazję przetestować ofertę printu.pl

Jesteś ciekawa jak wygląda proces projektowania i zamawiania fotoksiążki w serwisie printu.pl? To bardzo proste. Powiem Ci więcej, to bardzo przyjemny proces. Daje mnóstwo satysfakcji i radości z niemal samodzielnie stworzonego prezentu. 

Printu.pl daje Ci olbrzymią swobodę. Możesz skomponować swoją fotoksiążkę od podstaw lub wybrać jeden z gotowych szablonów. Znajdziesz coś specjalnego na każdą okazję. Kolejnym krokiem się wybranie formatu, okładki oraz rodzaju papieru (matowy lub błyszczący). Ja zdecydowałam się na wymiary 25 na 20 cm, matowy papier i twardą okładkę. Według mnie w twardej oprawie moja książka znacznie dłużej zachowa swój doskonały wygląd. 

Po wybraniu powyższych parametrów zostaniesz przekserowana do intuicyjnego edytora. Na początek czeka na Ciebie ekran powitalny, który wskaże Ci najważniejsze funkcje i ułatwi późniejszą pracę. Zdjęcia możesz wgrać nie tylko ze swojego komputera, ale także prosto z serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. Twoje fotografie pojawią się na dolnym pasku edytora. Wystarczy, że przeciągniesz je w wybrane przez siebie miejsca w fotoksiążce. Możesz również dowolnie modyfikować układ poszczególnych stron, odejmować lub dodawać teksty i ozdobniki. Edytor podpowiada Ci również, czy dane zdjęcie zostało już wykorzystane i ile razy. 





Po skończeniu projektowania wystarczy kliknąć „zamów”. Jeśli w Twoim projekcie zostało puste miejsce, edytor Cię o tym poinformuje, wskazując konkretną stronę. Gdy wszystko jest już gotowe na tip top, możesz w końcu zamówić swoją fotoksiążkę. System przeprowadzi Cię przez ten proces krok po kroku. Printu.pl ma wygodną opcję zamówienie przesyłki do paczkomatu, ale możesz również zdecydować, aby fotoksiążkę dostarczył Ci kurier. 

Bardzo mi się podoba, że informacja o każdym etapie zamówienia przesyłana jest na maila, dzięki czemu wiedziałam dokładnie co się z nim dzieje i kiedy do mnie dotrze. Muszę przyznać, że ja już zdążyłam kilka razy przejrzeć zamówioną fotoksiążkę i za każdym razem wzruszenie było to samo. Mam nadzieję, że Marcinowi również się spodoba. To maksimum pozytywnych emocji połączonych z doskonałą jakością wykonania. 





A teraz to, co tygryski lubią najbardziej, czyli prezenty! Otóż firma Printu specjalnie dla czytelników Szefowej Podwórka przygotowała rabat na zakup fotoksiążki. Cieszysz się, prawda? Rabat wynosi aż 47% (odlicza się od całości zamówienia, pomijając koszty wysyłki). Co więcej nie ma on okresu ważności. Dopiero w momencie, gdy zostanie pobrany, to należy go zrealizować w ciągu 14 dni. Wygenerowany kod rabatowy musisz wpisać w odpowiednie pole w koszyku zamówienia. Aby pobrać rabat, kliknij w logo Printu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz